InPost zatrudnił byłego dyrektora z Telewizji Polskiej
Były dyrektor TVP Sport Marek Szkolnikowski został dyrektorem ds. sponsoringu sportowego w firmie InPost. Wcześniej Szkolnikowski podkreślał, że nie przewiduje powrotu do mediów.
- Nowy dyrektor ds. sponsoringu sportowego w InPost. Do naszego teamu dołącza Marek Szkolnikowski - ekspert rynku medialnego i marketingu sportowego z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem w branży! Dziennikarz sportowy oraz wieloletni dyrektor TVP Sport, który doskonale zna nowoczesny marketing oraz potencjał sponsoringu sportowego - czytamy na profilu InPost na Linkedin.
Szkolniowski skomentował nowe stanowisko na Linkedin słowami: “Czas na kolejne wyzwanie i następny krok na dobrze przemyślanej zawodowej ścieżce. Z InPostTeam łączą nas globalne ambicje i miłość do sportu. Reprezentacja Polski w piłce nożnej, Newcastle, Tour de France to nasze kluczowe partnerstwa, które chcemy rozwijać i tworzyć z tych cytryn przepyszną lemoniadę. Niemniej jednak już pracujemy nad kolejnymi inspirującymi projektami, o których wkrótce będzie głośno. Postaram się dowieźć wszystko na czas”.
Marek Szkolnikowski dołącza do InPost
Wcześniej Marek Szkolnikowski komentował na portalu X działalność Telewizji Polskiej podczas Euro 2024. Przy tej okazji jeden z użytkowników platformy zapytał go, czy wróci do mediów. - Pracuję cały czas, ale biznes lubi ciszę, powrotu do mediów nie przewiduję - napisał Szkolnikowski.
W sierpniu ub.r. informowaliśmy, że Marek Szkolnikowski po ponad sześciu latach kierowania sportową anteną TVP odszedł ze stanowiska. Jego następcą w TVP Sport został Krzysztof Zieliński, którego zastępcą był zaś Sebastian Staszewski. Od grudnia ub.r. dyrektorem stacji jest z kolei Jakub Kwiatkowski.
Czytaj także: Milik ekspertem TVP na Euro
We wrześniu zeszłego roku Szkolnikowski ostatecznie rozstał się z TVP. Z TVP Sport był związany od 2008 roku jako dziennikarz i osoba zajmująca kierownicze stanowiska.
Dołącz do dyskusji: InPost zatrudnił byłego dyrektora z Telewizji Polskiej