Margaret reklamuje własną kolekcję butów i torebek Deichmann (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa sklepów z obuwiem i dodatkami Deichmann, której główną bohaterką jest piosenkarka Margaret. Akcję przygotowały i realizują firmy Starcom Mediavest Group i Best Brands PR.
W ramach współpracy z firmą Deichmann piosenkarka Margaret zaprojektowała własną kolekcję obuwia i torebek, które pojawiły się właśnie w ofercie tych sklepów. - Deichmann od wielu lat realizuje kampanie z gwiazdami. Wystarczy wspomnieć chociażby Pussycat Dolls, Cindy Crawford czy Halle Berry. W tym roku po raz pierwszy w historii firmy naszą markę na lokalnym rynku, będzie wspierać polska gwiazda - opisuje Małgorzata Tyliba, kierownik marketingu w Deichmann Polska.
Spoty emitowane w kampanii pokazują dzień z życia Margaret: od śniadania do wieczornego koncertu.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Margaret od kilku lat promuje usługi Play na kartę, w minione wakacje - Internet na Kartę, w okresie letnim wystąpiła też w kampanii reklamowej Coca-Coli. Jesienią będzie współprowadzić program „Retromania” w TVP1.
Akcja reklamująca Deichmann jest prowadzona w telewizji (po dwa 30- i 15-sekundowe spoty), internecie (reklamy display odsyłające na stronę Deichmann.pl), prasie oraz na outdoorze. W prasie zaczęła się 21 sierpnia, a w telewizji - 31 sierpnia.
Kampanię przygotował Starcom Mediavest Group (SMG): za koncepcję kreatywną i produkcję reklam odpowiada SMG Next, działania content marketingowe realizuje SMG LiquidThread, a strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów - SMG Starcom. Spoty wyreżyserował kolektyw Panstwo#Rodzenstwo, a zdjęcia wykonała Agata Pospieszyńska. Działania public relations realizuje agencja Best Brands PR.
Dołącz do dyskusji: Margaret reklamuje własną kolekcję butów i torebek Deichmann (wideo)