Havas Media przejmuje od Starcomu budżet mediowy Deichmanna
Agencja Havas Media zwyciężyła w przetargu mediowym sieci sklepów obuwniczych Deichmann i od stycznia tego roku będzie kompleksowo obsługiwać na polskim rynku kampanie mediowe dla tej międzynarodowej sieci sklepów obuwniczych.
W wyniku rozstrzygnięcia międzynarodowego przetargu marki Deichmann Havas Media będzie pracować dla klienta w zakresie planowania, optymalizacji i zakupu mediów na rynku polskim. Działania rozpoczynają się w styczniu br. i będą kompleksowo obejmować kanały komunikacji marketingowej online i offline.
– Deichmann to europejski lider w swojej kategorii, dlatego bardzo cieszymy się na tę współpracę. Unikatowa strategia, wykorzystanie procesu Mx (Media Experience), szerokiej znajomości insightów konsumenckich płynących z naszego flagowego badania Meaningful Brands, a w szczególności rekomendacji zespołu Havas PLAY związanej z komunikacją do Gen Z – co podkreślił klient – zdecydowały o wyborze naszej agencji do budowania wizerunku marki wśród polskich konsumentów – komentuje Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. Nie zdradzają również, jakie inne agencje uczestniczyły w przetargu.
Ostatnio obsługą mediową Deichmanna w Polsce zajmował się Starcom (Publicis Groupe).
Twarzą marki w ostatnich kampaniach była piosenkarka Sylwia Grzeszczak.
Dołącz do dyskusji: Havas Media przejmuje od Starcomu budżet mediowy Deichmanna