SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Maria Jeleniewska i Rozkoszny reklamują serki Fantasia

Należąca do Danone marka serków homogenizowanych Fantasia ruszyła z nową kampanią reklamową, której głównymi bohaterami są twórcy internetowi – Maria Jeleniewska i Michał Korkosz „Rozkoszny”.

W kampanii pod hasłem ,,Mieszasz? Czy jesz osobno?” wywołano żartobliwą dyskusję między bohaterami spotu (dostępnego tu) – Maria Jeleniewska preferuje delektowanie się najpierw dodatkami, a dopiero potem jogurtem. Rozkoszny natomiast dzieli się swoim przepisem na Fantasia i ,,miesza ile wlezie”. Widzowie mogą wyrazić swoją opinię w głosowaniu na żywo na stronie marki.

Spot reklamowy dostępny będzie na platformach digitalowych oraz w mediach społecznościowych. Maria Jeleniewska oraz Rozkoszny, na swoich profilach na Instagramie i platformie TikTok, będą wywoływać dyskusję wśród odbiorców i zapraszać ich do podzielenia się swoimi sposobami na jedzenie jogurtu Fantasia.

Do kampanii zaangażowani zostaną również inni influencerzy, kojarzeni przede wszystkim wśród młodych odbiorców.

Zobacz: "Twój rytuał przyjemności" reklamuje jogurty Fantasia

Koncept i realizacja powstała w wyniku trójstronnej współpracy agencji HOH, McCann oraz Igora Ignacego Leśniewskiego, który jednocześnie odpowiada za reżyserię spotu. Produkcją zajął się Spokój Film, a media zapewnia Mediacom. 

Dołącz do dyskusji: Maria Jeleniewska i Rozkoszny reklamują serki Fantasia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl