Marka Honor intensywną kampanią promuje serię urządzeń Magic
Marka Honor prowadzi intensywne działania marketingowe z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony Honor Magic6 Pro, Honor Magic V2 oraz Honor Magic6 Lite.
Wszystkie aspekty kampanii skupiają się wokół hasła „Odkryj Magię”, które jest bezpośrednim nawiązaniem do wprowadzonych ostatnio do sprzedaży modeli smartfonów. W ten sposób marka chce zachęcić do sprawdzenia potencjału najnowszych urządzeń, które są napędzane przez magię nowoczesnych technologii.
Materiały promujące nowe smartfony z serii Honor Magic 2024 mogą zobaczyć m.in. mieszkańcy Warszawy. Reklamy znalazły się na przystankach komunikacji miejskiej oraz banerach, których łączna liczba wyniosła 300 lokalizacji w mieście. Kampania OOH składa się z wielkoformatowych powierzchni takich, jak chociażby nośnik premium Intercontinental w Warszawie, formatów Digital OOH w wielu miastach w całej Polsce oraz intensywnych nośników citylight.
Oprócz tego, działania marki Honor przez cały czas trwania kampanii są widoczne w serwisach digitalowych, takich jak między innymi YouTube.
- Polska jest niezwykle ważnym rynkiem dla marki Honor. Jest to jeden z niewielu krajów w całej Europie, gdzie inwestycje marki w lokalny rynek były tak zintensyfikowane w ostatnim czasie. Ostatni miesiąc poświęciliśmy na wzmożone działania 360’, dzięki którym chcieliśmy wzmocnić naszą pozycję wśród użytkowników, a także zbudować silną rozpoznawalność marki. Nasze najnowsze urządzenia, z ich magicznymi funkcjami stale przyciągają zainteresowanie kolejnych konsumentów i mediów. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników kampanii i już wkrótce można spodziewać się kolejnych, równie intensywnych działań przy okazji nadchodzących premier - powiedziała Magdalena Chodkiewicz, PR & SM communication manager w Honor Polska.
Smartfon Honor Magic6 Pro trafił do sprzedaży w cenie 5999 zł w ofercie na start sprzedaży w zestawie z tabletem Honor Pad 8. Za składanego Honor Magic V2 zapłacimy natomiast 8999 zł w zestawie z tabletem Honor Pad 9.
Dołącz do dyskusji: Marka Honor intensywną kampanią promuje serię urządzeń Magic