Marka Müllermilch wybrała Albedo Marketing
Albedo Marketing rozpoczyna współpracę z marką Müllermilch, w ramach której przeprowadzi działania aktywacyjne na 4 rynkach europejskich.
Agencja będzie odpowiedzialna za strategię, kreację, koordynację działań, produkcję materiałów promocyjnych, logistykę oraz kwestie prawne.
- Organizacja aktywacji konsumenckich jednoczenie na różnych rynkach, to zawsze ambitne wyzwanie. Lubimy takie projekty. Każdy kraj to inne uwarunkowania organizacyjne i prawne. Z punktu widzenia strategii i kreacji trzeba też dobrze wyważyć charakterystykę konsumentów w danym kraju, a jednocześnie międzynarodowy wizerunek marki - mówi Magdalena Gajewska-Bogacz, dyrektor kreacji Albedo Marketing
Klient został pozyskanych w ramach wygranego przetargu. Dodatkowym argumentem na rzecz Albedo było doświadczenie agencji w realizacji działań promocyjnych poza granicami Polski oraz zasoby do przeprowadzenia akcji na tak dużą skalę.
Pierwsze działania ruszą jesienią 2023. To pierwsze wspólne projekty Albedo z marką Müller. Müllermilch należy do portfolio Müller, producenta jogurtów, napojów i deserów na bazie mleka.
Dołącz do dyskusji: Marka Müllermilch wybrała Albedo Marketing