SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marka mytaxi zmienia się we Free Now. Na początek nowy wygląd aplikacji i kanałów społecznościowych

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami działająca także w Polsce aplikacja taksówkowa mytaxi rozpoczyna rebranding, w wyniku którego na rynku pojawi się marka Free Now. W pierwszej kolejności zmianie ulegnie wizerunek platformy mobilnej oraz kanałów społecznościowych prowadzonych przez mytaxi. W przyszłości planowana jest kampania reklamowa która będzie wspierać rebranding.

Wycofanie z rynku nazwy mytaxi i zastąpienie jej marką Free Now zostało po raz pierwszy zapowiedziane w lutym br. Jak informuje firma nowo powstała marka to wynik połączenia dwóch inwestorów -  Daimlera i BMW w zakresie usług mobilnych w grupę Now. Mytaxi jest pierwszą marką spośród należących do grupy, która przejdzie całościowy rebranding. Dotyczy on wszystkich 9 krajów, w których dostępne jest mytaxi, w tym 7 miast w Polsce.

Zgodnie z zapowiedzią przemiana we Free Now nie oznacza jedynie zmiany nazwy i logo. Mytaxi w nowych barwach zamierza rozwijać się w kierunku multi-platformy, oferującej w jednej aplikacji różne opcje transportu w mieście. Stąd plany włączenia do aplikacji usługi wynajmu e-hulajnóg hive, dostępnej między innymi Warszawie i Wrocławiu. Rozwijane dalej będą także dotychczasowe usługi mytaxi, m.in. mytaxi Lite z ceną znaną z góry oraz możliwość podzielenia się taksówką z drugim pasażerem w ramach mytaxi Match.

Według wyjaśnień mytaxi zmiana marki nie będzie oznaczać konieczności instalowania nowej aplikacji. Użytkownicy w ramach kolejnych aktualizacji, stopniowo mają zauważać zmiany wizualne w aplikacji mytaxi, bez ingerencji w jej funkcjonalności i zgromadzone dane. W pierwszym etapie zmianom zostanie też poddany wizerunek kanałów społecznościowych prowadzonych przez mytaxi.

Zapowiedziany rebranding ma być sfinalizowany na początku lipca br. Jak ustaliły Wirtualnemedia.pl będzie go wspierać kampania reklamowa, jednak szczegóły na jej temat mają być znane dopiero w nadchodzących tygodniach.

Dołącz do dyskusji: Marka mytaxi zmienia się we Free Now. Na początek nowy wygląd aplikacji i kanałów społecznościowych

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Michał
Zapomnieli dodać, że oprócz zmiany marketingowej podwyższyli też ceny w Mytaxi Lite o 1/3.
odpowiedź
User
AS
Kolejny rebranding, którego nie ogarniam swoim drobnym, ograniczonym umysłem. Mytaxi było rozpoznawalną marką, z głęboko zakorzenionym w świadomości mieszczuchów logotypem. „Free now” brzmi jak sygnalizator na drzwiach toalety w PKP. Chociaż skojarzenie dobre, bo wreszcie nadejdzie długo wyczekiwana ulga. Na samochodach ta nazwa znika. A kiedy wpatruję się w symbol na końcu to widzę trasę: z Bemowa na Targówek, ale przez Ursynów.
odpowiedź