Marketing „Super Expressu”: Dominik Malczewski za Annę Więckowską, szersze kompetencje
Dominik Malczewski zastępuje Annę Więckowską jako szefa marketingu „Super Expressu” (Murator). Jednocześnie dział zostanie zreorganizowany.
Dominik Malczewski pracuje w Muratorze od 2009 roku, pełniąc funkcję dyrektora e-commerce. Pod jego kierownictwem spółka uruchomiła kilka dużych projektów w tym zakresie, m.in. Supertanio.pl, Wgrupiekupie.pl oraz branżowe sklepy Zakupy.wymarzonyogrod.pl, Zakupy.muratordom.pl, Zakupy.poradnikzdrowie.pl, Zakupy.urzadzamy.pl i Zakupy.zagle.com.pl. Wcześniej Malczewski pełnił obowiązki marketing managera „Dziennika” wydawanego jeszcze przez Axel Springer Polska, a w latach 2004-2007 współtworzył i prowadził należącą do Muratora agencję reklamową Pentagon Media Team.
Obecnie Dominik Malczewski rozpoczyna kierowanie działem marketingu „Super Expressu”, który od początku grudnia będzie składał się z dodatkowych trzech sekcji: e–commerce, koordynacji wydawnictw ekstra oraz marketingu miesięcznika „Zdrowie”.
Kierująca wcześniej tym działem Anna Więckowska przechodzi do Muzeum Łazienek Królewskich, gdzie będzie szefem działu marketingu i promocji.
Dołącz do dyskusji: Marketing „Super Expressu”: Dominik Malczewski za Annę Więckowską, szersze kompetencje