Marta Czartoryska-Żak szefową marketingu Polskich ePłatności
Z początkiem września Marta Czartoryska-Żak objęła stanowisko dyrektora marketingu w spółce Polskie ePłatności. Wcześniej była związana m.in. z Eurozetem, Multikinem, Wirtualną Polską i Virgin Mobile Polska.
W Polskich ePłatnościach Czartoryska-Żak jako szefowa marketingu będzie uczestniczyć w tworzeniu i wdrażaniu kampanii mających kreować spójny wizerunek firmy jako jednego z liderów płatności bezgotówkowych.
- Jesteśmy przekonani, że doświadczenie Marty związane z marketingiem będzie nieocenioną wartością dla Grupy PeP, naszych klientów jak i pracowników. Transformacyjny wzrost Grupy, poparty transakcjami zakupowymi i dynamicznym wzrostem organicznym wymaga silnego wsparcia marketingowego - komentuje Jarosław Mikos prezes Grupy PeP.
Obowiązki z zakresu działań marketingowych poprzednio pełnili w firmie Sylwina Dronka (obecnie pracuje w Mastercard) i Jakub Lewandowski (nadal pracuje w spółce jako manager ds. digital marketingu).
Poprzednio Marta Czartoryska-Żak była tymczasową szefową marketingu w Virgin Mobile Polska, odpowiadała za zarządzanie całym dotychczasowym zespołem marketingowym oraz za strategię komunikacji marki.
W latach 2014-2017 była wiceprezesem Wirtualnej Polski Holding, zarządzała zespołami marketingu i PR, badań oraz planowania mediów. Wcześniej pracowała w Eurozecie, najpierw kierowała działem internetowym, a potem została członkiem zarządu ZET Premium i dyrektorem działu online i marketingu strategicznego, a następnie doradcą zarządu.
W latach 2010-2011 była dyrektorem ds. komunikacji i PR w Multikinie, a w latach 2008-2010 - dyrektorem marketingu i komunikacji Grupy Onet. Wcześniej pracowała w agencjach reklamowych DDB Warszawa i Young&Rubicam Poland. Z branżą marketingową jest związana od 1992 roku.
Dołącz do dyskusji: Marta Czartoryska-Żak szefową marketingu Polskich ePłatności