Marta Gilbas szefową social media w Reprise
Do zespołu agencji digitalowej Reprise (IPG Mediabrands) dołączyła Marta Gilbas. Objęła stanowisko head of social media. Wcześniej pracowała w Codemedia.
Jako szef działu social media Gilbas będzie zarządzała kilkuosobowym zespołem specjalistów realizujących projekty dla wszystkich klientów agencji Reprise.
Będzie także koordynowała działania dla firm obsługiwanych przez pozostałe agencje mediowe grupy IPG Mediabrands, w tym Initiative, UM i U2.
Jest to nowe stanowisko w strukturach firmy.
Wcześniej w Codemedia
Ostatnio Marta Gilbas związana była z domem mediowym Codemedia (jesienią ub.r. ogłosił upadłość), gdzie pełniła funkcję branded content & social media directora.
Swoje doświadczenia zawodowe zdobywała także w m.in. CPI Media, Ringier Axel Springer Polska oraz Agora SA/Glossy Media.
Dołącz do dyskusji: Marta Gilbas szefową social media w Reprise