Marta Ulman dołącza do zespołu marketingu Grupy Pracuj
Marta Ulman zajęła nowo utworzone stanowisko stratega marki Pracuj.pl, polskiego serwisu rekrutacyjnego.
Ulman jest odpowiedzialna za opracowanie spójnych strategii dotarcia do użytkowników w dotychczasowych i nowych grupach docelowych oraz wsparcie zespołów w efektywnym wdrażaniu zaproponowanych strategii.
W nowej roli koordynuje pracę zespołu promocji marki i raportuje do Elżbiety Flasińskiej, dyrektorki marketingu B2C w Grupie Pracuj.
Marta Ulman przez ostatnich sześć lat była związana z GoldenSubmarine, gdzie na stanowisku head of strategy w warszawskim oddziale agencji odpowiedzialna była za przygotowanie strategii komunikacji digital oraz zintegrowanej dla obecnych i potencjalnych klientów firmy. Wcześniejsze doświadczenia zdobywała w agencjach 24/7Communication oraz 38 Content Communication.
W jej portfolio projektów znajdują kampanie dla takich marek, jak m.in. McDonald’s, Lotte Wedel, Grupa Żywiec, WizzAir, Ikea czy ING.
Dołącz do dyskusji: Marta Ulman dołącza do zespołu marketingu Grupy Pracuj