Marta Życińska wiceprezeską ds. globalnego marketingu w Mastercard
Z początkiem lipca Marta Życińska objęła stanowisko wiceprezeski ds. globalnego marketingu produktowego i B2B w firmie Mastercard. Pracę w polskim oddziale firmy rozpoczęła sześć lat temu.
Życińska będzie odpowiadała za marketing obszaru współpracy Mastercard z fintechami, w tym programów Start Path, Engage i Fintech Express, a także usług przedpłaconych (Prepaid Management Service).
- Branża technologii finansowych jest bardzo dynamiczna i rozrasta się w coraz szybszym tempie. Stale dostosowujemy się do strategicznych, technologicznych, a przede wszystkim rynkowych wyzwań. Fintech to najbardziej innowacyjny obszar w sektorze finansowym i niezmiernie się cieszę, że będę miała możliwość jeszcze aktywniej uczestniczyć w rozwoju tej części działalności Mastercar – komentuje swoją nominację Marta Życińska.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Marta Życińska dołączyła do zespołu Mastercard 6 lat temu i kierowała działem marketingu w Mastercard Polska. Następnie, w 2018 roku awansowała na stanowisko wiceprezeski ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe, odpowiadając za strategię marketingową oraz działania marketingowe i komunikacyjne na 20 rynkach.
Zanim podjęła pracę w Mastercard, Życińska pracowała jako dyrektorka biura marketingu w Grupie PZU, gdzie przeprowadziła rebranding i odpowiadała nie tylko za reklamę i media, ale również za wsparcie sprzedaży oraz digital marketing. Wcześniej związana była przez wiele lat z firmą telekomunikacyjną Orange, gdzie kierowała departamentem komunikacji B2C.
Marta Życińska jest absolwentką Brock University w Kanadzie na kierunku marketing, ma także dyplom MBA z Wyższej Szkoły Zarządzania i Oxford Brookes University.
Dołącz do dyskusji: Marta Życińska wiceprezeską ds. globalnego marketingu w Mastercard