SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

McCann Poland ma kolejne trzy nominacje na Cannes Lions

Agencja McCann Poland znalazła się na trzech kolejnych shortlistach tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, który startuje dzisiaj. 

Nominacje do kolejnych 3 nagród zdobył projekt 'Room for everyone" realizowany przez McCann Poland dla Mastercard.

Praca ta znalazła się na shortlistach w kategorii Direct Lions, w podkategoriach: “Data driven direct strategy ”, “Use of digital platforms” i “Corporate purpose & social responsibility”.

Oznacza to, że McCann Poland za “Room for everyone” ma już 4 nominacje - kilka dni temu znalazła się z tym projektem na shortliście kategorii Titanium.

“Room for everyone” - o czym jest?

Kampania „Room for everyone” wykorzystuje narzędzie GdzieJakiBiznes, powstała z myślą o polskich i ukraińskich mikroprzedsiębiorcach. Promuje ona ideę biznesów komplementarnych, czyli takich, które funkcjonując w pobliżu siebie lepiej prosperują i pozytywnie wpływają na pozostałe przedsiębiorstwa w danej lokalizacji. 

Narzędzie, GdzieJakiBiznes od Mastercard odpowiada na potrzeby osób, które mają pomysł na biznes, rekomendując potencjalnie najlepsze miejsce do jego prowadzenia. Opierając się na danych, narzędzie oceni lokalizacje, w której planowana działalność ma największe szanse powodzenia.  

Platforma GdzieJakiBiznes.com stworzona została w oparciu o zanonimizowane dane o trendach zakupowych od  Mastercard oraz dodatkowe informacje dostarczone przez partnerów programu, takie jak zagęszczenie ruchu czy poziom natężenia hałasu w danej lokalizacji. Dostęp do tych danych i analiz zarezerwowany był dotychczas dla dużych firm i korporacji. Teraz, bez dodatkowych opłat, skorzystać z nich mogą wszyscy zainteresowani przedsiębiorcy. 

Narzędzie dostarcza dane dla 37 największych miast w Polsce. Dzięki współpracy z Grupą Morizon-Gratka, użytkownicy platformy otrzymują także bezpośredni dostęp do aktualnych ofert kupna lub wynajmu lokali usługowych, dopasowanych do ich potrzeb i możliwości budżetowych.

Narzędzie GdzieJakiBiznes powstało we współpracy z agencjami McCann, która jest współautorem koncepcji platformy, strategii komunikacji i kreacji oraz Brand New Galaxy, która jest partnerem technologicznym odpowiedzialnym za stworzenie narzędzia, jego optymalizację technologiczną, analitykę oraz media performance. Materiały do kampanii „Room for Everyone” zostały przygotowane we współpracy z domem produkcyjnym Dynamo Film, a za realizację spotów odpowiada Tomek Okulicz. Za strategię i realizację kampanii PR odpowiada Agencja Solski Communications.

W sierpniu tego roku, narzędzie GdzieJakiBiznes zostanie wdrożone również w Czechach i na Słowacji.

Cannes Lions startuje dzisiaj, 17 czerwca i potrwa do 22 czerwca.

 

Dołącz do dyskusji: McCann Poland ma kolejne trzy nominacje na Cannes Lions

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl