McCann Poland ma kolejne trzy nominacje na Cannes Lions
Agencja McCann Poland znalazła się na trzech kolejnych shortlistach tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, który startuje dzisiaj.
Nominacje do kolejnych 3 nagród zdobył projekt 'Room for everyone" realizowany przez McCann Poland dla Mastercard.
Praca ta znalazła się na shortlistach w kategorii Direct Lions, w podkategoriach: “Data driven direct strategy ”, “Use of digital platforms” i “Corporate purpose & social responsibility”.
Oznacza to, że McCann Poland za “Room for everyone” ma już 4 nominacje - kilka dni temu znalazła się z tym projektem na shortliście kategorii Titanium.
“Room for everyone” - o czym jest?
Kampania „Room for everyone” wykorzystuje narzędzie GdzieJakiBiznes, powstała z myślą o polskich i ukraińskich mikroprzedsiębiorcach. Promuje ona ideę biznesów komplementarnych, czyli takich, które funkcjonując w pobliżu siebie lepiej prosperują i pozytywnie wpływają na pozostałe przedsiębiorstwa w danej lokalizacji.
Narzędzie, GdzieJakiBiznes od Mastercard odpowiada na potrzeby osób, które mają pomysł na biznes, rekomendując potencjalnie najlepsze miejsce do jego prowadzenia. Opierając się na danych, narzędzie oceni lokalizacje, w której planowana działalność ma największe szanse powodzenia.
Platforma GdzieJakiBiznes.com stworzona została w oparciu o zanonimizowane dane o trendach zakupowych od Mastercard oraz dodatkowe informacje dostarczone przez partnerów programu, takie jak zagęszczenie ruchu czy poziom natężenia hałasu w danej lokalizacji. Dostęp do tych danych i analiz zarezerwowany był dotychczas dla dużych firm i korporacji. Teraz, bez dodatkowych opłat, skorzystać z nich mogą wszyscy zainteresowani przedsiębiorcy.
Narzędzie dostarcza dane dla 37 największych miast w Polsce. Dzięki współpracy z Grupą Morizon-Gratka, użytkownicy platformy otrzymują także bezpośredni dostęp do aktualnych ofert kupna lub wynajmu lokali usługowych, dopasowanych do ich potrzeb i możliwości budżetowych.
Narzędzie GdzieJakiBiznes powstało we współpracy z agencjami McCann, która jest współautorem koncepcji platformy, strategii komunikacji i kreacji oraz Brand New Galaxy, która jest partnerem technologicznym odpowiedzialnym za stworzenie narzędzia, jego optymalizację technologiczną, analitykę oraz media performance. Materiały do kampanii „Room for Everyone” zostały przygotowane we współpracy z domem produkcyjnym Dynamo Film, a za realizację spotów odpowiada Tomek Okulicz. Za strategię i realizację kampanii PR odpowiada Agencja Solski Communications.
W sierpniu tego roku, narzędzie GdzieJakiBiznes zostanie wdrożone również w Czechach i na Słowacji.
Cannes Lions startuje dzisiaj, 17 czerwca i potrwa do 22 czerwca.
Dołącz do dyskusji: McCann Poland ma kolejne trzy nominacje na Cannes Lions