Martyna Oracka w zespole BrandTime Dom Kreatywnego Contentu
Do agencji BrandTime Dom Kreatywnego Contentu dołączyła Martyna Oracka, obejmując stanowisko sales managera.
Oracka będzie odpowiadać za współtworzenie strategii sprzedażowych, jak również projektów branded content.
W ostatnim czasie Martyna Oracka była managerem ds. sprzedaży w Grupie 4Fun Media oraz serwisie naEkranie.pl.
Wcześniej, przez blisko 6 lat pracowała w dziale Content Solutions agencji LiquidThread na stanowisku senior content partnership, gdzie zajmowała się rekomendacją i realizacją projektów niestandardowych. Swoją ścieżkę zawodową związaną m.in. z projektami branded contentowymi rozpoczęła w firmie Apart.
W swoim portfolio ma wiele realizacji, m.in. dla takich marek jak: FHP Vileda, Stellantis, Śnieżka, McCormic, VISA, Maspex, Samsung, Aviva czy Blik.
Dołącz do dyskusji: Martyna Oracka w zespole BrandTime Dom Kreatywnego Contentu