Maryla Rodowicz przez dwa lata w reklamach i na opakowaniach Gellwe. Ma podkreślić polskość marki
Wizerunek Maryli Rodowicz pojawi się zarówno w reklamach, jak i na opakowaniach produktów Gellwe (FoodCare). Artystka będzie ambasadorką marki przez dwa lata, na przyszły rok zaplanowano kampanię reklamową z jej udziałem.
W ramach współpracy, o której informowaliśmy kilka dni temu, wizerunek piosenkarki znalazł się na opakowaniach produktów Gellwe, których szata graficzna została unowocześniona. - Nowa szata nawiązuje do muzycznej twórczości Maryli Rodowicz. Oprócz wizerunku piosenkarki charakterystycznym elementem opakowań są umieszczone na pięciolinii nuty - opisuje Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu FoodCare.
Produkty Gellwe z wizerunkiem artystki dostępne będą nie tylko w Polsce, ale też za granicą, w kilkudziesięciu krajach świata, do których są eksportowane.
Kampania reklamowa z udziałem piosenkarki, której start zaplanowano na początek przyszłego roku, ma obejmować telewizję, internet oraz punkty sprzedaży (materiały POS). Dodatkowo w ramach współpracy z Marylą Rodowicz producent Gellwe przygotuje serwis kulinarny z przepisami.
FoodCare nie ujawnia nazw agencji, z którymi współpracuje przy kampanii z udziałem Rodowicz.
Dołącz do dyskusji: Maryla Rodowicz przez dwa lata w reklamach i na opakowaniach Gellwe. Ma podkreślić polskość marki