1,12 mln widzów „MasterChefa 11” w TVN
Średnia oglądalność jedenastej edycji „MasterChefa” wynosi 1,12 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program stracił 90 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji jest trzeci w rynku telewizyjnym - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Jedenasta seria „MasterChefa” nadawana jest w TVN w niedziele o godz. 20.00, począwszy od 4 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że kulinarny program w jesiennej ramówce (do 18 września) gromadzi średnio 1,12 mln widzów, co przekłada się na 7,82 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 13,19 proc. wśród kobiet w wieku od 25 do 49 lat mieszkających w miastach.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów do tej pory zgromadził trzeci odcinek. Przyciągnął przed telewizory uwagę 1,32 mln osób.
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. format stracił 90 tys. widzów. Dziesiątą serię „MasterChefa” na początku sezonu śledziło 1,21 mln osób, co przełożyło się na 8,69 proc. udziału w grupie 4+, 11,16 proc. w grupie 16-49 i 9,69 proc. w grupie 16-59.
TVN w trakcie emisji „MasterChefa 11” czyli w niedzielnym paśmie między godz. 20.02 a 21.36 ma 7,30 proc. udziału. Stacja zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP1 z 13,99 proc. udziału. Drugą lokatę zajmuje Polsat (11,01 proc.), a tuż za TVN znajduje się Polsat Sport (4,44 proc.).
Wśród widzów w grupie 16-49 TVN też jest trzeci. Stacja jest liderem wśród kobiet 25-49 z miast.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,33 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,12 mln widzów „MasterChefa 11” w TVN