Wystartowały zdjęcia do „MasterChefa 9”, emisja jesienią w TVN
Telewizja TVN i Endemol Shine Polska we wtorek rozpoczęły zdjęcia do dziewiątej edycji „MasterChefa” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nowe odcinki kulinarnego programu będzie można zobaczyć w jesiennej ramówce 2020 roku.
W programie „MasterChef” bierze udział 14 uczestników, którzy przygotowując różne potrawy walczą o 100 tys. zł, kontrakt na wydanie książki kucharskiej i tytuł „MasterChefa”. Program produkuje firma Endemol Shine Polska.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Niezmiennie od pierwszej edycji jurorami w polskiej wersji reality-show są Magda Gessler, Michel Moran i Anna Starmach. Ich skład w nowych odcinkach pozostaje bez zmian.
Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że we wtorek, 23 czerwca rozpoczęły się zdjęcia do dziewiątej edycji kulinarnego programu. Nowe odcinki „MasterChefa” na antenie TVN będzie można oglądać w jesiennej ramówce 2020 roku.
Widzowie wybrali trzech uczestników
W tym roku ze względów bezpieczeństwa castingi nie mogły odbyć się, jak do tej pory, w największych miastach w Polsce. Wszyscy chętni do udziału w „MasterChefie” mogli wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej masterchef.tvn.pl.
Tym razem widzowie mieli wpływ na wybór uczestników. Przez trzy tygodnie, od poniedziałku do piątku na stronie www.masterchef.tvn.pl zamieszczane były nagrania z rozmów castingowych. Osoba, której film w danym tygodniu otrzymał najwięcej głosów, wygrał udział w programie.
Decyzją widzów udział w „MasterChefie 9” wywalczyli: Kacper Lach, Iwona Kurczab i Tomasz Grabowski, którzy wraz z pozostałymi uczestnikami będą walczyć o wejście do finałowej czternastki programu.
Zwycięzca otrzyma 100 tys. zł., kontrakt na wydanie własnej książki kucharskiej i statuetkę 9. „Polskiego MasterChefa”.
Za produkcję programu odpowiada Endemol Shine Polska.
„MasterChef” na antenie TVN oglądać można w jesiennych ramówkach, począwszy od 2012 roku. Ósmą serię kulinarnego programu, nadawaną jesienią ub.r. oglądało średnio 1,91 mln widzów, co przełożyło się na 11,84 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,09 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 13,93 proc. w grupie 16-59.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.
Dołącz do dyskusji: Wystartowały zdjęcia do „MasterChefa 9”, emisja jesienią w TVN