Dr Oetker promuje się product placementowo w "Masterchefie" w TVN
Marka Dr Oetker korzysta z działań product placement i emisji billboardów sponsorskich w kulinarnym show w TVN "Masterchef". Za obsługę tych działań odpowiada agencja mediowa Media Direction OMD.
W ramach współpracy, którą marka Dr Oetker prowadzi już drugi raz (w poprzedniej edycji "Masterchefa" także lokowała w produkcji swoje produkty) w spiżarni MasterChefa znalazł się dedykowany regał z asortymentem z linii Ze świata natury oraz wybranymi artykułami do pieczenia z linii klasycznej.
W każdym poświęconym słodkościom odcinku widzowie zobaczą aktywne i pasywne wykorzystanie produktów Dr. Oetkera, a także w trakcie trwania programu wyświetlane będą trzy rodzaje billboardów sponsorskich: dla produktów waniliowych, ekstraktów naturalnych oraz dla drożdży suszonych instant.
Uzupełnieniem działań w telewizji będą aktywności online na stronie masterchef.tvn.pl oraz player.pl w postaci animacji graficznych z produktami marki, emisji spotów telewizyjnych i billboardów sponsorskich oraz bezpośrednie linkowania do produktów.
Emisja programu wraz powtórkami potrwa do lutego 2022 roku.
Za strategie, planowanie i zakup mediów standardowych oraz projektów non standard dla Klienta Dr. Oetker odpowiada zespół Joanny Bosakirskiej z Media Direction OMD, który przejął obsługę mediową marki od Arena Media w maju br. .
Dołącz do dyskusji: Dr Oetker promuje się product placementowo w "Masterchefie" w TVN