Mateusz Gessler w kampanii "Pasaże Tesco. Śniadanie na szóstkę"
Z początkiem września rusza kampania Centrów Handlowych Pasaż Tesco pod hasłem: „Pasaż Tesco. Śniadanie na szóstkę”. Twarzą akcji został ambasador Pasaży Tesco, szef kuchni Mateusz Gessler.
Z okazji inauguracji kampanii, na facebookowym profilu Pasaży Tesco przygotowano konkurs skierowany do rodzin z dziećmi. Zadaniem konkursowym będzie zaprezentowanie w sposób kreatywny pomysłów na szkolne drugie śniadanie. Najciekawsze propozycje zostaną wyróżnione specjalnymi nagrodami. Do wygrania będą min. warsztaty kulinarne z Mateuszem Gesslerem, które odbędą się w wybranym Pasażu Tesco.
Na potrzeby akcji zaplanowano także inne aktywności w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram Pasaży Tesco), gdzie regularnie publikowane będą przepisy kulinarne na szkolne drugie śniadania opracowane przez Mateusza Gesslera oraz porady i tutoriale. Dodatkowo, kampanię wspierają reklamy w prasie i digitalu.
Kampania "Pasaże Tesco. Śniadanie na szóstkę" ma promować zdrowe nawyki żywieniowe wśród dzieci i dorosłych.
Za koncepcję i komunikację działań odpowiada agencja Platinium Cast.
Dołącz do dyskusji: Mateusz Gessler w kampanii "Pasaże Tesco. Śniadanie na szóstkę"