SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mattel nawiązuje współpracę w zakresie sprzedaży reklam w YouTube ze względu na rosnące obawy dotyczące bezpieczeństwa dzieci

Firma Mattel rozszerza współpracę ze studiem Pocket.watch, przyznając mu wyłączne prawa do sprzedaży zasobów reklamowych na YouTuba w kanałach takich marek, jak Barbie, Hot Wheels i American Girl.

Mattel wykorzysta dział sprzedaży reklam i partnerstwa Pocket.watch, Clock.work, do skutecznego zarządzania kampaniami. Pocket.watch należy do nielicznych firm zewnętrznych, które uzyskały zgodę YouTube na sprzedaż reklam kierowanych kontekstowo, zgodnych z ustawą COPPA, zarówno w YouTube, jak i YouTube Kids.

Kontekstowe możliwości Pocket.watch zostały zaprojektowane jako sposób na dotarcie przez reklamodawców do widzów poniżej 13 roku życia w ramach treści przeznaczonych dla dzieci w serwisie YouTube bez naruszania przepisów. Umowa z Mattel, która opiera się na istniejących relacjach między obiema firmami, jest następstwem niedawnych kontrowersji wokół reklam w YouTube, które rzekomo śledzą dzieci.

Nowa umowa przyznaje Pocket.watch wyłączne prawa do sprzedaży reklam na oficjalnych kanałach YouTube ponad 90 marek, w tym Barbie. Kanał Barbie na YouTube ma ponad 11 milionów subskrybentów, a strona Hot Wheels, innej dużej marki Mattel, ma 3,68 miliona.

Priorytetem bezpieczeństwo dzieci

W przypadku firmy Mattel współpraca z jednym partnerem medialnym przy sprzedaży zasobów reklamowych może zapewnić większą pewność, że strategia zarabiania w YouTube spełni wymogi. Pocket.watch chwali się specjalizacją w bezpieczeństwie dzieci, w tym przestrzeganiu ustawy o ochronie prywatności dzieci w internecie (COPPA), prawa federalnego, które ma na celu ochronę dzieci poniżej 13 roku życia przed gromadzeniem danych. Pocket.watch należy do niewielkiej liczby firm, które otrzymały od YouTube prawa osób trzecich do sprzedaży reklam kontekstowych zgodnych z ustawą COPPA zarówno w głównym kanale YouTube, jak i w YouTube Kids.

- Przywiązujemy dużą wagę do zwiększania liczby odbiorców wiodących kanałów Mattel w serwisie YouTube – powiedział Jason Horowitz, globalny dyrektor ds. marketingu i mediów w firmie Mattel. - Cieszymy się, że możemy dalej rozwijać naszą stałą współpracę z Pocket.watch, firmą, która jest naprawdę zaufanym partnerem w przestrzeni medialnej dla dzieci i która wzmacnia ogromną wartość, jaką możemy zapewnić reklamodawcom, korzystając z YouTube jako platforma treści.

Mattel i Pocket.watch współpracują od 2018 roku w takich obszarach, jak treści dla influencerów i strategiczne kampanie medialne. Sieć twórców YouTube przyjaznych dzieciom i rodzinom Pocket.watch ma łącznie 771 milionów subskrybentów i 500 miliardów wyświetleń filmów w ciągu całego życia.

Warto zwrócić uwagę, że YouTube znalazł się pod ostrzałem w następstwie raportu Adalytics, z którego wynikało, że platforma ta mogła śledzić i wyświetlać ukierunkowane reklamy dzieciom w sposób niezgodny ze skargą COPPA. Jak podaje „The New York Times”, dwóch amerykańskich senatorów wysłało list do FTC, prosząc agencję o zbadanie, czy YouTube i jego spółka matka naruszyły ustawę COPPA po opublikowaniu raportu. Inne przestrzenie internetowe skierowane do dzieci, takie jak Roblox, również znalazły się na celowniku organów nadzorujących branżę, które postrzegają aktywność marek w swoich usługach jako ukryty sposób, w jaki marketerzy mogą ominąć zwykłe zabezpieczenia prywatności .

Tymczasem YouTube dostosowuje swoją strategię reklamową do telewizji, m.in. poprzez eksperymenty z mniejszą liczbą, ale dłuższymi reklamami. Firma przytoczyła badania, z których wynika, że ​​79 proc. widzów woli reklamy wideo pogrupowane w dłuższe przerwy niż rozproszone po całym filmie.

Dołącz do dyskusji: Mattel nawiązuje współpracę w zakresie sprzedaży reklam w YouTube ze względu na rosnące obawy dotyczące bezpieczeństwa dzieci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl