McCann & MRM będzie w siedmiu krajach promować Starbucks w social media
Agencja kreatywno-strategiczna McCann & MRM wygrała przetarg na obsługę komunikacji sieci kawiarni Starbucks (należącej do koncernu AmRest) w mediach społecznościowych w siedmiu krajach europejskich.
McCann & MRM będzie wiodącą agencją Starbucksa w zakresie komunikacji w social media w Polsce, Niemczech, Czechach, Rumunii, Bułgarii oraz na Węgrzech i Słowacji. Współpraca ma charakter długoterminowy.
- Dokonując wyboru agencji szukaliśmy u naszego potencjalnego partnera takich cech jak kreatywność, szybkość reakcji na zmieniające się trendy oraz umiejętność wykorzystania najnowszych rozwiązań w obszarze mediów społecznościowych w ramach przyjętej przez nas strategii działania - komentuje Karolina Kobiela, senior new media manager w AmRest.
Nie podano, ile ani które inne agencje brały udział w tym przetargu.
McCann & MRM pracuje już dla inne marki koncernu AmRest - KFC.
Dołącz do dyskusji: McCann & MRM będzie w siedmiu krajach promować Starbucks w social media