Klient jak hip-hopowiec reklamuje MojeM w McDonald’s
Sieć gastronomiczna McDonald’s rozpoczęła kampanię reklamującą uruchomiony w lutym program lojalnościowy MojeM skierowany do użytkowników jej aplikacji mobilnej.
W ramach programu MojeM użytkownicy aplikacji mobilnej McDonald’s mogą zbierać punkty za zakupy w lokalach gastronomicznych tej sieci. Punkty są naliczane, gdy użytkownik przy składaniu zamówienia pokaże pracownikom kod QR w aplikacji.
Na początek uczestnik programu dostaje 300 pkt (taka promocja potrwa do 10 kwietnia), a potem za każdą wydaną w McDonald’s złotówkę - 10 pkt. Punkty są ważne przez 365 dni, można je wymieniać na kolejne produkty w McDonald’s, np.:
- Małe frytki za 450 pkt,
- Chikker za 600 pkt,
- Cheesburger za 600 pkt,
- Małe cappuccino za 650 pkt,
- Duże frytki za 900 pkt,
- McChicken za 1700 pkt,
- WieśMac za 1750 pkt,
- McRoyal za 1750 pkt,
- Big Mac za 1800 pkt.
Żeby uczestniczyć w programie MojeM, należ w aplikacji w ramach zakładki Moje Konto zgodzić się na opcję: „Chcę uczestniczyć w programach lojalnościowych i otrzymywać spersonalizowane oferty oparte na moich preferencjach i historii moich zamówień”.
- Od 30 lat nasi goście są dla nas najważniejsi. Nieustannie zależy nam na tym, aby każdy z nich czuł się pod złotymi łukami jak numer 1. Doceniamy ich lojalność, dlatego zdecydowaliśmy się uruchomić wyjątkowy program, gdzie za każde zamówienie otrzymują punkty, które następnie mogą wymienić na różne nagrody – między innymi na nasze kultowe produkty. Wierzymy, że MojeM Nagrody to atrakcyjne cyfrowe rozwiązanie, które sprosta oczekiwaniom gości McDonald’s i zapewni im jeszcze większe i bardziej spersonalizowane korzyści niż dotychczas – skomentował Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu w McDonald's Polska.
Spot z kampanii reklamowej nawiązuje do stylistyki teledysków hip-hopowych. Młody chłopak w lokalu McDonald’s zamawiając zestaw, płaci żetonami symbolizującymi punkty zebrane w programie MojeM.
Działania reklamujące McDonald’s obejmują m.in. telewizję, internet oraz outdoor.
Za kreację kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa, za zakup mediów - dom mediowy OMD, za kontakt z mediami odpowiada agencja 24/7Communication, a moderację w social media koordynuje Isobar.
Dołącz do dyskusji: Klient jak hip-hopowiec reklamuje MojeM w McDonald’s