McDonald’s jako mała burgerownia reklamuje burgery Maestro (wideo)
Do oferty lokali gastronomicznych McDonald’s znów zostały wprowadzone burgery premium Maestro. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy DDB Warszawa, OMD, Papaya Films i Rio de Post.
Burgery z linii Maestro zawierają największą porcję wołowiny ze wszystkich produktów dostępnych w menu McDonaldów. Podawane są na papierowej tacce i z ozdobną flagą, w zestawie z frytkami z batatów.
Obecnie podawane są trzy takie burgery: Maestro Grilled Cheese, Maestro Red Hot Chili i Maestro Grilled Onion. Pojawiły się w menu lokali McDonald’s 3 kwietnia i będą dostępne do 21 maja.
Wspiera je kampania oparta na spocie, na potrzeby którego w jednej z warszawskich burgerowni zaplecze przekształcono w kuchnię McDonald’s, gdzie pracownicy tej firmy przygotowywali burgery. Klienci początkowo tego nie wiedzieli, dopiero po zjedzeniu podanych im burgerów zostali poinformowani, że to produkty z linii Maestro dostępnej w lokalach McDonald’s.
Poprzednio burgery Maestro były serwowane w McDonaldach jesienią ub.r., towarzyszyła temu reklama opowiadająca o spotkaniu dwójki mężczyzn mającej być pretekstem do randki ich dzieci.
Obecna akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję oraz internet.
Kreacją reklam zajęła się agencja DDB Warszawa, realizacją spotu - Papaya Films, a postprodukcją - Rio de Post. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.
To kolejna niestandardowa reklama sieci McDonald’s. W grudniu ub.r. na potrzeby promocji Burgera Drwala w centrum Lublina zainstalowano mini restaurację McDonald’s w ogromnej śnieżnej kuli.
Dołącz do dyskusji: McDonald’s jako mała burgerownia reklamuje burgery Maestro (wideo)
chemia z vit E