McDonald's chce zmienić wizerunek nową reklamą
McDonald's wprowadza na rynek brytyjski pierwszą reklamę telewizyjną w ramach nowej kampanii mającej na celu obalenie stereotypów na temat jakości oferowanej przez firmę żywności.
60-sekundowa reklama została przygotowana przez agencję Leo Burnett - informuje serwis Brand Republic.
Pokazuje ona rodziny pracujące razem w polu i sadzące kwiaty, które tworzą obraz krowy, kury oraz worka ziemniaków. Pod koniec spotu lektor podkreśla, że McDonald's wykorzystuje w swoich restauracjach tylko zdrową wołowinę i białe kurczaki oraz najwyższej jakości ziemniaki.
W ramach kampanii, której tegoroczna wartość szacowana jest na blisko 5 milionów funtów, w telewizji pojawią się również reklamy 40- i 20-sekundowe, które będą emitowane przez okres około sześciu tygodni.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: McDonald's chce zmienić wizerunek nową reklamą