SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

McDonald's chce zmienić wizerunek nową reklamą

McDonald's wprowadza na rynek brytyjski pierwszą reklamę telewizyjną w ramach nowej kampanii mającej na celu obalenie stereotypów na temat jakości oferowanej przez firmę żywności.

60-sekundowa reklama została przygotowana przez agencję Leo Burnett - informuje serwis Brand Republic.

Pokazuje ona rodziny pracujące razem w polu i sadzące kwiaty, które tworzą obraz krowy, kury oraz worka ziemniaków. Pod koniec spotu lektor podkreśla, że McDonald's wykorzystuje w swoich restauracjach tylko zdrową wołowinę i białe kurczaki oraz najwyższej jakości ziemniaki.

W ramach kampanii, której tegoroczna wartość szacowana jest na blisko 5 milionów funtów, w telewizji pojawią się również reklamy 40- i 20-sekundowe, które będą emitowane przez okres około sześciu tygodni.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: McDonald's chce zmienić wizerunek nową reklamą

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl