„Babcia” na kursie prawa jazdy reklamuje jajecznicę w McDonald’s (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa sieci gastronomicznej McDonald’s z bohaterem o ksywce „Babcia”. Promuje wprowadzoną do menu śniadaniowego jajecznicę w McWrapie.
Spot pokazuje, jak „Babcia” prowadzi samochód w czasie kursu na prawo jazdy. Kiedy dowiaduje się, że instruktor nie jadł śniadania, natychmiast wiezie go do McDonald’s, gdzie w punkcie McDrive kupują jajecznicę zawiniętą w McWrapa.
Taka jajecznica do menu śniadaniowego McDonald’s została wprowadzona w połowie marca.
„Babcia” poprzednio wystąpił w spocie McDonald’s emitowanym na przełomie 2019 i 2020 roku, w którym reklamowano nowy wariant McMuffina.
Działania reklamujące McDonald’s obejmują przede wszystkim telewizję i internet.
Za kreację reklam odpowiada agencja DDB Warszawa, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: „Babcia” na kursie prawa jazdy reklamuje jajecznicę w McDonald’s (wideo)