McDonald’s kolejny raz promuje się darmową poranną kawą
Sieć restauracji McDonald’s rozpoczęła kolejną odsłonę akcji „Poczęstuj się poranną kawą”. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez DDB & Tribal, Macroscope OMD i 24/7 Communication.
Przez dwa tygodnie we wszystkich lokalach McDonald’s za darmo można otrzymać świeżo mieloną kawę Arabika. Do wyboru są trzy rodzaje: mała kawa biała, mała kawa czarna oraz małe cappuccino. Kawa serwowana jest w opakowaniach na wynos, może ją zamówić każdy gość restauracji bez konieczności dokonywania jakiegokolwiek zakupu.
Promocja obowiązuje we wszystkich lokalach McDonald’s w Polsce do 15 marca w godzinach porannych (w dni powszednie do godz. 10:30, w weekendy do godz. 11).
McDonald’s w ostatnich dwóch latach kilka razy realizował już takie akcje.
Obecną promocję wspiera kampania reklamowa. Za kreację i produkcję reklam odpowiada agencja DDB & Tribal, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Macroscope OMD. Z kolei agencja 24/7 Communication realizuje działania PR oraz aktywności na Facebooku.
Dołącz do dyskusji: McDonald’s kolejny raz promuje się darmową poranną kawą