McDonald's z limitowaną kolekcją monet na 50. urodziny Big Maca
Z okazji 50. rocznicy powstania kanapki Big Mac, McDonald's wydaje MacCoina, okolicznościową limitowaną serię monet kolekcjonerskich. Będą dostępne w 50 krajach na świecie.
MacCoiny zostały wydane w pięciu wzorach, z których każdy reprezentuje jedną dekadę obecności Big Maca na rynku. Każda moneta wymienialna jest na kanapkę Big Mac.
Na odwrotach monet znajdziemy wzory nawiązujące do danej dekady - kwiatową siłę lat 70., pop-art z lat 80., odważne i abstrakcyjne kształty definiujące lata 90., nawiązujące do technologii wzory upamiętniające pierwszą dekadę XXI wieku. Ostatnie 10 lat odtworzą wzory ukazujące ewolucję komunikacji.
MacCoiny będą do zdobycia także w Polsce, poprzez udział w aktywacjach marki na Instagramie.
To kolejna aktywacja sieci McDonald's, przygotowana w ramach obchodów 50-lecia Big Maca. W czerwcu trwała loteria "Big Mac Weekend", na początku lipca na naszym rynku ruszyła też kampania digitalowa.
Dołącz do dyskusji: McDonald's z limitowaną kolekcją monet na 50. urodziny Big Maca
Wydaje mi się, że chodzi o starting identyfikowalności adwertajzingowanego brandu w social mediach dla predestynowanego targetu. Co w tym niezrozumiałego?