Mecz sprzątaczek reklamuje szkolną ofertę w Decathlonie (wideo)
Ruszyła kampania artykułów sportowych w sklepach Decathlon związana z początkiem roku szkolnego. Akcję przygotowały agencja K2 i dom mediowy Lowe Media.
W kampanii promowane są m.in. buty sportowe Kipsta dla dzieci i dorosłych. Pokazuje je spot, w którym na hali w piłkę grają sprzątaczki.
To kolejna akcja reklamowa Decathlonu w formacie kreatywnym „The Cathlons” - poprzednia nawiązywała do filmów „Powrót do przyszłości” i „Podróże Pana Kleksa”.
Nowa kampania jest prowadzona od 28 sierpnia w telewizji (spot w wersji 30- i 15-sekundowej) oraz internecie (spot 45-sekundowy).
Koncepcją kreatywną kampanii i produkcją spotu zajęła się agencja K2, a za zakup czasu reklamowego w telewizji odpowiada dom mediowy Lowe Media.
Dołącz do dyskusji: Mecz sprzątaczek reklamuje szkolną ofertę w Decathlonie (wideo)