Mediacap łączy Gameset z LTTM, Paweł Stano z programem motywacyjnym
Holding Mediacap połączył agencję marketingu gamingowego Gameset ze swoją siecią partnerską LTTM. Prezes tej drugiej Paweł Stano w ramach programu motywacyjnego objął 0,88 proc. jej udziałów, a przy odpowiednio dobrych wynikach ma szansę uzyskać 2,2 proc.
W komunikacie giełdowym Mediacapu opisano, że agencja marketingu gamingowego Gameset został połączony z LTTM poprzez przeniesienie całego majątku pierwszej firmy (przejmowanej) na drugą (przejmującą) w zamian za udziały drugiej wydane wspólnikom tej pierwszej.
- Na skutek połączenia Spółka Przejmowana zostanie rozwiązana, a Spółka Przejmująca wstąpi z dniem połączenia we wszystkie prawa i obowiązki Spółki przejmowanej. Na skutek połączenia Emitentowi (czyli Mediacapowi - przyp.), w zamian za posiadane przez niego udziały w kapitale zakładowym Spółki Przejmowanej, zostało przyznanych 145 udziałów w kapitale zakładowym Spółki Przejmującej. Ponadto pozostali wspólnicy Spółki Przejmowanej objęli łącznie 165 udziałów Spółki Przejmującej - podano.
Mediacap pod koniec 2018 roku za 1,8 mln zł kupił udziały stanowiące 27,8 proc. podwyższonego kapitału Gameset. Ponadto wyemitował dla niej swoje obligacje o wartości 1,45 mln zł.
List intencyjny w sprawie fuzji Gameset z LTTM podpisano w połowie br. Poinformowano, że Gameset po dołączeniu do grupy LTTM będzie zrzeszał ponad 265 kanałów o tematyce gamingu, technologii i esportu, w tym ponad 15 kanałów YouTube, które przekroczyły 1 mln subskrypcji.
Udziały LTTM dla Pawła Stano
Równocześnie Mediacap i LTTM podpisały z udziałowcem i prezesem tej drugiej spółki Pawłem Stano umowę dotyczącą programu motywacyjnego opartego na jej udziałach. Stano objął 34 walory stanowiące 0,88 proc. podwyższonego kapitału zakładowego.
Prezes LTTM będzie mógł objąć do 86 udziałów spółki (stanowiących 2,2 proc. kapitału), jeśli w 2021 i 2022 roku osiągnie ona ustaloną przez wspólników sumę zysku brutto (nie podano, ile ma wynosić).
Po rejestracji jego podwyższenia kapitał LTTM będzie składał się z 3 863 udziałów o nominalnej wartości 193,1 tys. zł. Mediacap będzie miał 76,42 proc. walorów.
W LTTM są TalentMedia, LifeTube i Gamellon
Spółka LTTM została utworzona jesienią ub.r., oprócz Gameset obejmuje zajmujące się influencer marketingiem spółki TalentMedia, LifeTube i Gamellon (dwie ostatnie zostały przejęte w ub.r., za 100 proc. udziałów Gamellona TalentMedia zapłaciło 3 mln zł).
Wiosną br. wskutek spowolnienia wywołanego przez epidemię LTTM pożegnała się z 9 proc. pracowników, a w lipcu zlikwidowała działającą niecały rok spółkę Mellon Media zajmującą się produkcją treści na YouTube’a.
W trzech kwartałach br. przychody LTTM ze sprzedaży zewnętrznej zwiększyły się rok do roku z 30,67 do 38,78 mln zł. Zysk EBITDA wzrósł z 1,06 do 1,59 mln zł, a zysk netto z działalności kontynuowanej - z 14 do 430 tys. zł. Przy czym w ujęciu like-for-like (czyli bez wpływu zrealizowanych przejęć) wpływy LTTM zmalały o 11 proc.
Do Mediacapu należą też agencje marketingowe Scholz&Friends Warszawa i The Digitals oraz firma badawcza IQS. W zeszłym kwartale holding przy spadku przychodów sprzedażowych o 10 proc. do 28,78 mln zł osiągnął wzrost wyniku netto z 216 tys. zł straty do 1,39 mln zł zysku.
Dołącz do dyskusji: Mediacap łączy Gameset z LTTM, Paweł Stano z programem motywacyjnym