Mediacap łączy dawne spółki The Digitals i Booost
Udziałowcy Grupy Freundschaft (do niedawna działającej pod nazwą The Digitals) i Freundschaft Commerce (do niedawna Booost) zdecydowali, że ta pierwsza połączy się z drugą poprzez przejęcie jej majątku.
Przy fuzji Grupa Freundschaft będzie spółką przejmującą, a Freundschaft Commerce - przejmowaną.
- Połączenie następuje poprzez przeniesienie na Spółkę Przejmującą - jako jedynego wspólnika Spółki Przejmowanej, całego majątku Spółki Przejmowanej w drodze sukcesji uniwersalnej oraz rozwiązanie Spółki Przejmowanej bez przeprowadzania jej likwidacji zgodnie z postanowieniami art. 492 § 1 pkt. 1 k.s.h. Ze względu na fakt, że Spółka Przejmująca jest jedynym wspólnikiem Spółki Przejmowanej oraz posiada 100% udziałów w kapitale zakładowym Spółki Przejmowanej, połączenie następuje w trybie uproszczonym, na podstawie przepisów art. 516 k.s.h. - wyliczono w komunikacie giełdowym Mediacapu.
Zaznaczono, że przy połączeniu kapitał zakładowy Grupy Freundschaft nie zostanie podwyższony. Do Mediacapu należy 100 proc. udziałów Grupy Freundschaft.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W połowie marca poinformowano, że Grupa Freundschaft (wówczas działająca jeszcze pod nazwą The Digitals) za 270 tys. euro przejmuje 25 proc. udziałów agencji reklamowej Scholz & Friends Warszawa (obecnie Freundschaft), stając się jej jedynym właścicielem. Tydzień później ogłoszono rebranding Scholz & Friends Warszawa na Freundschaft, a Grupy S/F (obejmującej też agencje Booost, The Difitals i Emlab) na Grupę Freundschaft.
Do Mediacapu należą też firma influencer marketingu LTTM i spółka badawcza IQS. W pierwszym kwartale br. holding osiągnął wzrost przychodów o 11,9 proc. do 30,16 mln zł, a jego strata netto zmalała z 3,02 mln zł do 833 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Mediacap łączy dawne spółki The Digitals i Booost