Mediacap ze wzrostem wpływów o 16 proc. i zysku EBITDA o 9 proc.
Według własnych szacunków holding marketingowo-badawczy Mediacap w drugim kwartale br. osiągnął 21 mln zł wpływów sprzedażowych (o 16 proc. więcej niż rok wcześniej) i wzrost zysku EBITDA o 9 proc. Przychody TalentMedia w skali roku zwiększyły się o 57 proc.
W komunikacie giełdowym Mediacapu podano, że w minionym kwartale wpływy Grupy S/F (obejmującej agencje Scholz&Friends Warszawa, The Digitals, EmLab) wzrosły w skali roku o 19 proc., a sieci partnerskiej TalentMedia - o 57 proc. Pod koniec czerwca TalentMedia udostępniła testowo platformę TalentTube, która ma ułatwiać realizację kampanii content marketingowych z udziałem mniej popularnych youtuberów.
Natomiast platforma Plastream osiągnęła wzrost wpływów sprzedażowych do 200 tys. zł. Zarząd Mediacapu spodziewa się, że przełoży się to na dodatni wynik EBITDA.
Z kolei pion badawczy Mediacapu (obejmujący spółkę IQS) zanotował 6,1 mln zł wpływów, podobnie jak rok wcześniej. 3,1 mln zł pochodziło z badań marketingowych, a 3 mln zł z platformy Opinie.pl.
Z kolei platformy technologiczne Opinie.pl, TalentMedia i Plastream łącznie miały w minionym kwartale 7,6 mln zł wpływów, o 38 proc. więcej niż rok wcześniej. Zarząd Mediacapu ocenia, że to zgodne ze strategią firmy do 2020 roku ogłoszoną w maju ub.r.
Mediacap swój raport finansowy za drugi kwartał opublikuje 28 sierpnia.
Dołącz do dyskusji: Mediacap ze wzrostem wpływów o 16 proc. i zysku EBITDA o 9 proc.