MediaHub Poland zajmie się obsługą social media CCC na rynkach zagranicznych
Dom mediowy MediaHub Poland wygrał przetarg na obsługę social media marek grupy CCC SA (m.in. sieć sklepów z obuwiem) w regionie. Oznacza to kontynuację dotychczasowej współpracy.
Nowy kontrakt pomiędzy CCC a MediaHub Poland obowiązuje do początku 2023 roku i dotyczy kampanii brandingowych CCC w Rumunii, Czechach, Słowacji, Chorwacji, Bułgarii, Słowenii, Serbii oraz na Węgrzech, a także promocji postów ongoing w Polsce dla CCC i marek Jenny Fairy, Gino Rossi, Sprandi, Lasocki na platformach Facebook, Instagram i TikTok.
Po stronie MediaHub koordynuje je Marek Fordoński, head of paid social i jego zespół.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
MediaHub Poland od kilku lat współpracuje z CCC.
CCC S.A. jest jedną z największych detalicznych spółek obuwniczych w Europie Środkowej. Posiada 950 sklepów w regionie, a dzięki grupie eobuwie.pl buty CCC można kupić niemal w całej Europie - od Hiszpanii do Polski i od Szwecji do Grecji. W 2021 roku grupa CCC sprzedała 60 mln par obuwia.
Dołącz do dyskusji: MediaHub Poland zajmie się obsługą social media CCC na rynkach zagranicznych