SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MediaMarkt na święta - „Spełniamy Twoje marzenia"

Świąteczna kampania reklamowa elektromarketów MediaMarkt „Spełniamy Twoje marzenia" ma nawiązywać do pozytywnych emocji, towarzyszących nam podczas świąt i szerokich możliwości, jakie dają nowoczesne technologie. Za całościowy koncept odpowiada Armando Testa, za adaptację oraz realizację w radiu i telewizji agencja Heart&Brain.

Świąteczna kampania MediaMarkt wystartowała na początku grudnia i objęła wszystkie kanały komunikacji. Działania rozpoczęły się jako teaser w mediach  społecznościowych. MediaMarkt zaangażował do współpracy znanych influencerów, którzy otrzymali paczki zawierające tajemniczą literę „M”.

Kolejnym elementem kampanii jest spot reklamowy, w którym bliscy obdarowują się literą „M”, symbolizującą wymarzony prezent. Przekaz ilustruje emocje towarzyszące świętom Bożego Narodzenia oraz możliwości nowych technologii, w tym sprzętów RTV lub AGD. Twórcy zwracają uwagę, że nie tylko ułatwiają nam one wykonywanie codziennych obowiązków i dostarczają ekscytującej rozrywki, ale także pozwalają być bliżej z rodziną. Wnuki mogą zacieśnić relacje z dziadkami, pomagając im w nauce obsługi nowego telefonu. Nastoletni amatorzy fotografii z pewnością okażą rodzicom wdzięczność za aparat, który pomoże im realizować swoją pasję.

- W tegorocznej świątecznej kampanii po raz pierwszy wykorzystamy claim „MediaMarkt. Tu wszystko działa dla Ciebie”. Wyraża on indywidualne podejście do potrzeb naszych klientów oraz szerokie możliwości, jakie oferuje im nasza marka – kompleksową ofertę nowoczesnej elektroniki użytkowej i związanych z nią usług. Promując w kampanii uniwersalne wartości, chcemy również pokazać, że nowe technologie dają nowe szanse na budowanie relacji z bliskimi - mówi Anna Kordyl-Tutak, dyrektor marketingu MediaMarktSaturn Polska.

Poza Polską nowa kampania będzie prowadzona w Niemczech, Austrii, Hiszpanii, Szwajcarii, Portugalii, na Węgrzech oraz we Włoszech.

Za całościowy koncept odpowiada Armando Testa, za adaptację oraz realizację w radiu i telewizji agencja Heart&Brain. Produkcją spotów reklamowych zajął się dom produkcyjny IDEAL. Planowanie i zakup mediów realizowane są przez dział planowania mediów MediaMarktSaturn Polska we współpracy z Universal McCann (TV). Działania w Internecie i social mediach koordynuje zespół marketingu MediaMarktSaturn Polska we współpracy z agencją Heart&Brain. Realizacją kampanii w prasie drukowanej zajmuje się agencja Gutenberg Networks.

Od kilku miesięcy w reklamach MediaMarkt występuje gwiazda disco polo, Zenek Martyniuk.

Dołącz do dyskusji: MediaMarkt na święta - „Spełniamy Twoje marzenia"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl