„Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn, „Playboy” poniżej 50 tys. egz.
W lipcu br. wszystkie pisma dla mężczyzn zanotowały spadki sprzedaży. Najmniej stracił „Men’s Health”, co pozwoliło mu zająć pozycję lidera. Najgorzej poradził sobie z kolei „Playboy”, którego sprzedaż spadła o ponad 30 proc.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że nowym liderem segmentu pism męskich został „Men’s Health” (Motor-Presse Polska), który stracił najmniej z całej tabeli w stosunku roku ubiegłego - 3,94 proc. W efekcie jego sprzedaż ogółem wyniosła 61 195 egz.
Drugie miejsce zajął „CKM” (Marquard Media Polska) ze stratą wynoszącą 27,67 proc. i sprzedażą ogółem na poziomie 54 643 egz.
Podium zamyka „Logo” (Agora), które straciło 12,21 proc. i w efekcie osiągnęło sprzedaż ogółem na poziomie 46 287 egz.
Największą stratę (31,5 proc.) w lipcu br. zanotował Playboy (Marquard Media Polska), przez co jego wynik skurczył się do 45 828 egz.
W lipcu wysoką, 20,26-procentową stratę zanotował też magazyn biznesowy „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska). Jego sprzedaż ogółem wyniosła przy tym 33 197 egz.
Wirtualnemedia.pl | lipiec | |
ZKDP | 2011 | 2010 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 61 195 | 63 702 |
CKM | 54 643 | 75 546 |
Logo | 46 287 | 52 722 |
Playboy | 45 828 | 66 907 |
Stuff | 17 824 | - |
Forbes. Profit | 33 197 | 41 631 |
W lipcu br. w porównaniu z czerwcem br. niewielki spadek (o 1,97 proc.) zanotował tylko lider zestawienia „Men’s Health”. Dobrze radzi sobie natomiast wydawany od listopada br. „Stuff” (Ginza Media Group), którego sprzedaż wzrosła o 45,72 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2011 | |
ZKDP | lipiec | czerwiec |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 61 195 | 62 427 |
CKM | 54 643 | 53 687 |
Logo | 46 287 | 45 233 |
Playboy | 45 828 | 43 996 |
Stuff | 17 824 | 12 232 |
Forbes. Profit | 33 197 | 33 029 |
Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn, „Playboy” poniżej 50 tys. egz.