SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn, „Playboy” poniżej 50 tys. egz.

W lipcu br. wszystkie pisma dla mężczyzn zanotowały spadki sprzedaży. Najmniej stracił „Men’s Health”, co pozwoliło mu zająć pozycję lidera. Najgorzej poradził sobie z kolei „Playboy”, którego sprzedaż spadła o ponad 30 proc.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że nowym liderem segmentu pism męskich został „Men’s Health” (Motor-Presse Polska), który stracił najmniej z całej tabeli w stosunku roku ubiegłego - 3,94 proc. W efekcie jego sprzedaż ogółem wyniosła 61 195 egz.

Drugie miejsce zajął „CKM” (Marquard Media Polska) ze stratą wynoszącą 27,67 proc. i sprzedażą ogółem na poziomie 54 643 egz.

Podium zamyka „Logo” (Agora), które straciło 12,21 proc. i w efekcie osiągnęło sprzedaż ogółem na poziomie 46 287 egz.

Największą stratę (31,5 proc.) w lipcu br. zanotował Playboy (Marquard Media Polska), przez co jego wynik skurczył się do 45 828 egz.

W lipcu wysoką, 20,26-procentową stratę zanotował też magazyn biznesowy „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska). Jego sprzedaż ogółem wyniosła przy tym 33 197 egz.

Wirtualnemedia.pllipiec
ZKDP20112010
TytułSprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska61 19563 702
CKM54 64375 546
Logo46 28752 722
Playboy45 82866 907
Stuff17 824-
 
Forbes. Profit33 19741 631

 


W lipcu br. w porównaniu z czerwcem br. niewielki spadek (o 1,97 proc.) zanotował tylko lider zestawienia „Men’s Health”. Dobrze radzi sobie natomiast wydawany od listopada br. „Stuff” (Ginza Media Group), którego sprzedaż wzrosła o 45,72 proc. 

 

Wirtualnemedia.pl2011
ZKDPlipiecczerwiec
TytułSprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska61 19562 427
CKM54 64353 687
Logo46 28745 233
Playboy45 82843 996
Stuff17 82412 232
 
Forbes. Profit33 19733 029


 

Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn, „Playboy” poniżej 50 tys. egz.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl