„Men’s Health” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism dla mężczyzn
W sierpniu 2015 roku wszystkie pisma dla mężczyzn zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem zestawienia „Men’s Health”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w sierpniu 2015 roku wyniosła 50 124 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była ona niższa o 14,78 proc. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował stratę wynoszącą 6,19 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 35 543 egz.
Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 3,92 proc. do 27 715 egz.
Na czwartym miejscu sklasyfikowane zostało „Logo” (Agora). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 12,72 proc. do 24 543 egz.
Z kolei wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w sierpniu br. poszedł do góry o 21,19 proc. do poziomu 29 827 egz.
Wirtualnemedia.pl |
sierpień |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska |
98 500 |
50 124 |
50 124 |
98 140 |
58 820 |
58 820 |
Playboy |
70 000 |
35 543 |
35 543 |
70 000 |
37 888 |
37 888 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny |
55 000 |
28 367 |
27 715 |
60 000 |
28 846 |
28 846 |
Logo |
58 000 |
29 025 |
24 543 |
55 000 |
30 219 |
28 120 |
Wirtualnemedia.pl |
||||||
Forbes. Profit |
50 999 |
29 979 |
29 827 |
45 498 |
26 741 |
24 611 |
W porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem, wynoszącym 2,41 proc., pochwalić się mógł „Playboy”. Z kolei najwięcej straciło „Logo” - było to 19,25 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
sierpień |
lipiec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska |
98 500 |
50 124 |
50 124 |
98 500 |
55 533 |
55 533 |
Playboy |
70 000 |
35 543 |
35 543 |
70 000 |
34 707 |
34 707 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny |
55 000 |
28 367 |
27 715 |
55 000 |
27 520 |
27 520 |
Logo |
58 000 |
29 025 |
24 543 |
70 000 |
33 986 |
30 394 |
Wirtualnemedia.pl |
||||||
Forbes. Profit |
50 999 |
29 979 |
29 827 |
41 488 |
25 655 |
23 897 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism dla mężczyzn