Menedżer z adQuery: technologie powinny być odpowiedzialne i elastyczne
W obszarze cyfrowym następują bardzo szybkie zmiany. - Powinniśmy wybierać technologie, które są odpowiedzialne, potrafią zapewniać bezpieczeństwo. I które, powinny dawać elastyczność wyboru - ocenił Jarosław Łuczka, product owner w adQuery, na konferencji Wirtualnemedia.pl „Technologiczna rewolucja w mediach”.
Podczas konferencji „Technologiczna rewolucja w mediach” Jarosław Łuczka, product owner w adQuery, zwrócił uwagę, że zmiany w obszarze cyfrowym zachodzą w tak ekspresowym tempie, że trudno prognozować, co wydarzy się w najbliższych latach.
Wiadomo natomiast, co będzie ważne. - Dbanie o użytkownika staje się też bardzo istotne z perspektywy technologii. Odpowiedzialność, umiejętność dawania poczucia komfortu konsumpcji treści - wyliczył.
- Powinniśmy wybierać technologie, które są odpowiedzialne, potrafią zapewniać bezpieczeństwo. I które, powinny dawać elastyczność wyboru i jednocześnie duże możliwości wykorzystywania dostępnych w tej chwili narzędzi - ocenił menedżer z adQuery.
Dotyczy to także komunikacji marketingowej w obszarze cyfrowym. - Konsumpcja treści łączy się z tym, że stoi za tym partner technologiczny, który ma bardzo duże portfolio i możliwości wykorzystywania narzędzi, żeby użytkownik i jednocześnie brand, który komunikuje się z tym użytkownikiem, był bezpieczny, ale jednocześnie ten przekaz był na bardzo wysokim poziomie - stwierdził Jarosław Łuczka.
Konferencja „Technologiczna rewolucja w mediach” odbyła się 19 czerwca w Warszawie. Organizatorem był portal Wirtualnemedia.pl.
Dołącz do dyskusji: Menedżer z adQuery: technologie powinny być odpowiedzialne i elastyczne