Michał Cabaj, Łukasz Matyla i Paweł Witek na nowych stanowiskach w Škoda Polska
Michał Cabaj objął stanowisko dyrektora działu rozwoju sieci dealerskiej Škoda, Łukasz Matyla - kierownikiem zespołu ds. komunikacji i CRM, a Paweł Witek – kierownikiem ds. digitalizacji w Škoda Polska (Volkswagen Group Polska).
Michał Cabaj, dotychczasowy kierownik zespołu komunikacji i CRM Škoda został nowym dyrektorem działu rozwoju sieci dealerskiej Škoda. Jednym z zakresów jego działania na tym stanowisku będzie zarządzanie procesem rozwoju sieci w erze coraz większej dominacji digitalizacji oraz usług online.
Z marką Škoda związany jest od ośmiu lat. W tym czasie pełnił funkcje m.in. kierownika ds. PR oraz kierownika ds. komunikacji i CRM.
Matyla kierownikiem zespołu ds. komunikacji i CRM
Na stanowisku kierownika zespołu ds. komunikacji i CRM zastąpił go Łukasz Matyla, pełniący dotychczas funkcję kierownika ds. digitalizacji. Do jego nowych obowiązków będzie należała koordynacja prac zespołów komunikacji oraz CRM. Matyla będzie odpowiedzialny m.in.: za zapewnienie wykorzystania wszystkich kanałów w komunikacji, stymulowanie rozwoju i planowanie kolejnych kroków w obszarach komunikacji medialnej oraz poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, mających na celu zwiększenie skuteczności działań komunikacyjnych marki Škoda.
Łukasz Matyla związany jest z marką Škoda od pięciu lat.
Paweł Witek kierownikiem ds. digitalizacji
Stanowisko kierownika ds. digitalizacji objął z kolei Paweł Witek, pracujący dla marki Škoda w Polsce od pięciu lat. Przed promocją na stanowisko kierownika pełnił funkcję specjalisty ds. komunikacji. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za rozbudowę i dalszy rozwój jednolitego, cyfrowego ekosystemu marki Škoda.
Dołącz do dyskusji: Michał Cabaj, Łukasz Matyla i Paweł Witek na nowych stanowiskach w Škoda Polska