Michał Kaczmarski dyrektorem e-commerce w spółce Infor PL SA
Od września do zespołu Infor PL dołączył Michał Kaczmarski. Na stanowisku dyrektora e-commerce będzie odpowiedzialny za kanał sprzedaży online. Do niedawna pracował w Agorze, gdzie odpowiadał za subskrypcje Wyborcza.pl.
Kaczmarski przez ostatnich siedem lat pracował w Agorze, gdzie prawie od początku budował biznes subskrypcyjny Wyborcza.pl. Był odpowiedzialny m.in. za pomysł, wdrożenie i pozyskanie dofinansowania z funduszu Google DNI na narzędzie Harmony, pozwalające osiągać wyższe przychody cyfrowe dzięki lepszemu wykorzystaniu danych o użytkownikach.
Czytaj też: "Gazeta Wyborcza" łączy działy, bo chce pozyskać nowych subskrybentów w internecie. Na czele Marcin Madej
Od 14 lat zajmuje się digital oraz e-commerce. Rozwijał digitalowe kanały sprzedaży Sony Ericsson, LGE czy KIR SA. Był uczestnikiem półrocznego projektu Subscriptions Lab organizowanego przez Google, Financial Times Strategies i International News Media Association.
Jest absolwentem studiów Executive MBA w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Michał Kaczmarski dyrektorem e-commerce w spółce Infor PL SA