Michał Pol w nowych spotach marki Betclic. „Zakłady lepsze od innych”
Firma bukmacherska na polskim rynku, Betclic, rozpoczęła kampanię wizerunkowo-produktową „Zakłady lepsze od innych”, reklamującą nowy, czasowy produkt – Boosted Odds. W przygotowanych przez markę spotach reklamowych występuje Michał Pol.
Trzy nowe spoty Betclic prezentują historie, w których dwóch przyjaciół zawiera między sobą nietypowe zakłady – na przykład o zjedzenie bardzo ostrej papryczki. Utrzymane w zabawnej formie filmy puentuje Michał Pol. Dziennikarz zaprasza widzów do skorzystania z nowej oferty specjalnej bukmachera, Boosted Odds.
Nowe spoty Betclic nawiązują stylistycznie do pozostałych materiałów przygotowanych na potrzeby platformy komunikacyjnej „Wybierz swój kurs”, w ramach której marka zrealizowała już kampanie takie jak „Misje do ogarnięcia” czy „Monster odds”.
Trzy filmy reklamujące produkt Betclic będą emitowane na powierzchniach reklamowych w Internecie, kanałach social media oraz z wykorzystaniem influencer marketingu.
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/artykul/betclic-z-reklama-w-stylu-kina-akcji-misje-do-ogarniecia ##
Za opracowanie kampanii „Zakłady lepsze od innych” dla marki Betclic odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v Matt. Spoty stworzył dom produkcyjny F25.
Dołącz do dyskusji: Michał Pol w nowych spotach marki Betclic. „Zakłady lepsze od innych”