Michał Pol, Tomasz Smokowski i Krzysztof Stanowski w kampanii chipsów Crunchips
Ruszyła kampania reklamowa chipsów Crunchips (produkowanych przez Lorenz-Bahlsen Snack World), w której biorą udział dziennikarze Michał Pol, Tomasz Smokowski i Krzysztof Stanowski współtworzący youtube’owy Kanał Sportowy.
W pierwszym etapie akcji Michał Pol na swoich profilach w social media zaprosił internautów do konkursu, w którym należy zgłosić własną legendarną paczkę, czyli skład najlepszej, ale nieoczywistej drużyny piłkarskiego. Zwycięzca otrzyma całą paletę Crunchipsów, czyli łącznie 350 paczek.
Tomasz Smokowski i Krzysztof Stanowski pojawią się w kolejnym etapie kampanii.
Za pomysł kreatywny akcji, zakup i planowanie mediów, a także lokowanie produktów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry należąca do Publicis Groupe Polska.
Pol, Smokowski i Stanowski od ponad miesiąca tworzą youtube’owy Kanał Sportowy, jego czwartym udziałowcem jest Mateusz Borek. Kanał ma już ponad 210 tys. subskrybentów, obsługą jego oferty reklamowej zajmuje się agencja Sport Brokers.
Głównym sponsorem Kanału Sportowego jest firma bukmacherska eToto, której twarzami reklamowymi Michał Pol, Tomasz Smokowski i Mateusz Borek są już od ponad roku.
Dołącz do dyskusji: Michał Pol, Tomasz Smokowski i Krzysztof Stanowski w kampanii chipsów Crunchips
Stanowski i Pol za kasę zareklamują wszystko i standardy zawodu, jaki twierdzą że uprawiają wcale im nie przeszkadza. Ten pierwszy nawet całkiem nie dawno napisał to wprost w kolejnym swoim nikomu niepotrzebnym odzewie do narodu. Smutne, że Smokowski tak się rozmienia,. No ale jego jeszcze można tłumaczyć twardym zderzeniem z rzeczywistością, gdy odkrył że jednak nie jest Krzysztofem Ibiszem sportu i pracodawcy nie specjalnie się o niego biją.