Michał Szczerba i Łukasz Szafrański w agencji Ostryga
Do zespołu agencji Ostryga, zajmującej się strategicznym marketingiem społecznościowym, dołączyły dwie nowe osoby. Michał Szczerba objął stanowisko creative strategy plannera, a Łukasz Szafrański - account managera.
Szczerba w ramach swoich obowiązków zajmie się tworzeniem konceptów strategicznych w zakresie social media dla nowych i obecnych klientów agencji.
Jest związany z branżą internetową od 2006 roku. Karierę rozpoczynał od pracy redakcyjnej w kilku serwisach internetowych (m.in. Media2.pl), pracował też w Blomedia.pl – sieci blogów profesjonalnych. Od kwietnia 2009 roku przez kolejne dwa lata był marketing managerem w serwisie Spryciarze.pl. W ciągu ostatnich miesięcy był zaangażowany w prowadzenie działań marketingowych dla kilku projektów internetowych, m.in. Gametrade.pl i Chrum.com. Opracowywał również strategie działań w social media dla klientów agencji Wutees.pl.
Łukasz Szafrański, który dołączył do działu customer service kierowanego przez Joannę Rodak, zajmie się obsługą kluczowych klientów agencji.
Do Ostrygi przeszedł z Mediapolis Interactive, gdzie zajmował się zarządzaniem projektami z obszaru social media, interactive i mobile. Wcześniej przez rok pracował jako business development manager w Goldenline.pl, gdzie zajmował się m.in. planowaniem kampanii reklamowych, prowadzeniem projektów w obszarze marketingu wirusowego oraz doradztwem w zakresie realizacji projektów społecznościowych. W 2009 roku pracował w Empiku jako new business manager, a jeszcze wcześniej był związany z Mediarun.pl.
Dołącz do dyskusji: Michał Szczerba i Łukasz Szafrański w agencji Ostryga