Michelin kampanią wspiera sprzedaż opon zimowych
Agencja Altavia Polska współpracuje z Michelin Polska przy realizacji kampanii wsparcia sprzedaży opon na sezon zimowy w zakresie produkcji materiałów. Kampania prowadzona jest równolegle na 6 rynkach regionu CEE. Jej częścią jest promocja konsumencka zorganizowana w Polsce, Czechach, na Słowacji i Litwie.
Celem kampanii, skierowanej do wszystkich użytkowników samochodów osobowych, SUV-ów oraz dostawczych, jest promowanie całej gamy opon zimowych i całorocznych marki Michelin.
Kampanii towarzyszy również wprowadzenie na rynek nowości w gamie opon całorocznych– najnowszego modelu opony do samochodów osobowych Michelin Crossclimate 2.
Agencja Altavia jest odpowiedzialna za print management, jak również doradztwo i wsparcie w tworzeniu oraz realizacji efektywnych rozwiązań zwiększających sprzedaż Michelin, w tym także m.in. za druk, konfekcjonowanie i dostawę materiałów do dystrybucji Klienta.
Dołącz do dyskusji: Michelin kampanią wspiera sprzedaż opon zimowych