SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Microsoft w reklamie na Super Bowl pokazuje, jak chce uszczęśliwić niepełnosprawnych miłośników gier (wideo)

Podczas transmisji rozgrywek finału Super Bowl Microsoft wyemituje w telewizji CBS reklamę „We all win”, którą promuje nowy kontroler do gier wideo dostosowany do osób niepełnosprawnych.

W internecie Microsoft pokazał dwuminutową wersję reklamę „We all win” przygotowaną specjalnie na Super Bowl. Poświęcona jest produktowi o nazwie Adaptive Controller – jest wprowadzony niedawno przez firmę do sprzedaży specjalny kontroler do gier wideo, który powstał z myślą o osobach niepełnosprawnych.

W spocie przedstawiono historię kilku niepełnosprawnych nastolatków, np. chłopca, który nie ma wszystkich palców u jednej dłoni czy dziewczynę, która nie ma ręki.

W pierwszej części reklamy widzimy, jak próbują oni grać korzystając z ogólnie dostępnych do tej pory padów na rynku, i że sprawia im to ogromną trudność.

Potem otrzymują nowe kontrolery od Microsoftu dostosowane do ich potrzeb. Ich radości nie ma końca. W jednej ze scen pokazano, jak chłopiec gra również stopami.

Na antenie CBS zostanie dzisiaj zaprezentowana 60-sek. wersja spotu „We all win”. Reklama kończy się słowami: „When everybody plays, we all win”.

Spot przygotowany przez agencję McCann Worldgroup ma w pewnym sensie formę mini dokumentu. Występują w nim nie tylko niepełnosprawne dzieci, ale też ich rodzice i opiekunowie, opowiadający o trudnościach, jakie ich pociechy mają, gdy chcą zagrać w swoje ulubione gry wideo.

Adaptive Controller pojawił się w sprzedaży na początku tego roku. Przeznaczony jest do konsoli Xbox One. Zamiast kilku miniaturowych przełączników charakterystycznych dla typowych kontrolerów do gier ma dwa gigantyczne przyciski, które mają wbudowane wszystkie wymagane funkcje. Również specjalne czujniki, które reagują na oddech. Ma też 19 dodatkowych portów, do których można podłączyć inne kontrolery. Każdy port jest odpowiednikiem jednego przycisku na tradycyjnym padzie do gry wideo.

Dołącz do dyskusji: Microsoft w reklamie na Super Bowl pokazuje, jak chce uszczęśliwić niepełnosprawnych miłośników gier (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl