Mikołaj Piotrowski jako marketing & communications leader w Nielsen Polska
Mikołaj Piotrowski objął stanowisko marketing & communications leadera w polskim oddziale międzynarodowej firmy badawczej Nielsen. Poprzednio pracował w spółce w spółce PL.2012+, a wcześniej m.in. w agencjach public relations Edelman Polska i Multi Communications.
W Nielsen Polska Mikołaj Piotrowski będzie odpowiedzialny za działania marketingowe i public relations. Będzie przy tym współpracował z europejskimi i globalnymi zespołami MarComms Nielsena. Objęta przez niego funkcja marketing & communications leadera to nowe stanowisko w firmie.
Poprzednio Piotrowski przez ponad sześć lat był związany ze spółką PL.2012+ zarządzającą stadionem PGE Narodowy. Najpierw przez trzy lata był dyrektorem ds. komunikacji w projekcie Euro 2012, a przez kolejne trzy - szefem PR i marketingu stadionu PGE Narodowy.
Odszedł z firmy w styczniu br., funkcję rzeczniczki prasowej objęła wtedy Monika Borzdyńska.
Wcześniej Mikołaj Piotrowski pracował m.in. jako corporate PR unit director w Edelman Polska oraz group account director w agencji Multi Communications, z którą był związany przez osiem lat.
Dołącz do dyskusji: Mikołaj Piotrowski jako marketing & communications leader w Nielsen Polska