Mikołaj Szymborski zrezygnował z funkcji dyrektora marketingu Legii Warszawa. Mikołaj Wójcik szefem komunikacji
Po niecałych dwóch miesiącach Mikołaj Szymborski złożył rezygnację ze stanowiska szefa marketingu Legii Warszawa. Od października nowo utworzone stanowisko dyrektora komunikacji zewnętrznej klubu objął Michał Wójcik.
O rezygnacji Szymborskiego pisali nieoficjalnie we wtorek dziennikarze sportowi, m.in. Krzysztof Stanowski z Weszło. Portal Wirtualnemedia.pl potwierdził informację w biurze prasowym Legii Warszawa.
Nowy dyrektorem marketingu został Marek Kaleta, który był dotychczas dyrektorem kreacji klubu. Teraz będzie łączył te funkcje. Do jego obowiązków będzie należało nadzorowanie projektów marketingowych, wolontariat, wycieczki oraz współpraca z grafikami.
Szymborski w Legii niecałe dwa miesiące
Mikołaj Szymborski był związany z Legią Warszawa od sierpnia tego roku i nadzorował dział marketingu. Zastąpił Jerzego Staruchowicza, który zajął się projektami profrekwencyjnymi klubu.
Szymborski przeszedł do stołecznego klubu z Pernod Ricard, gdzie jako global brand director był odpowiedzialny za marketing i sprzedaż na świecie polskich produktów firmy.
Doświadczenie zawodowe gromadził m.in. w Euro RSCG (obecnie Havas Group) i Global Media Partner.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Mikołaj Wójcik szefem komunikacji
Mikołaj Wójcik, który z końcem sierpnia rozstał się z „Faktem” i przeszedł do Legii Warszawa, objął od października nowo utworzone stanowisko dyrektora komunikacji zewnętrznej.
Wójcik będzie także dalej kierował zespołem medialnym, rozwijał produkcję treści i nadzorował ich dystrybucję - zarówno w kanałach własnych (strona internetowa, aplikacja mobilna i profile w social media), jak i zewnętrznych.
Wójcikowi ma podlegać biuro prasowe i media klubowe.
Poprzednio Wójcik przez 6,5 roku pracował w „Fakcie” (Ringier Axel Springer Polska) jako szef działu Polityka. Z początkiem września to stanowisko przejął Tomasz Kozłowski, jednocześnie szefem działu wydarzeń i zespołu reporterów został Dariusz Burliński.
Wcześniej Wójcik był zastępcą szefa działu krajowego w „Dzienniku Gazecie Prawnej” i dziennikarzem działu politycznego w „Dzienniku”. W latach 1999-2006 pracował w „Naszym Dzienniku”.
Na czele biura prasowego Iza Kruk
Na czele biura prasowego Legii Warszawa stoi Iza Kruk, zespołem wideo dalej kieruje Łukasz Stasiak. Kierownikiem redakcji legia.com zostaje Janusz Partyka.
Legia to zdecydowanie najpopularniejszy polski klub sportowy, także pod względem zasięgu w mediach. Jej serwis internetowy w październiku ub.r. zanotował 126,8 tys. użytkowników i 1,59 mln odsłon (według badania Gemius/PBI). Na Facebooku Legia ma 951 tys. fanów, na Twitterze - 298 tys. obserwujących, a na YouTubie - 117 tys. subskrybentów. Od kwietnia cotygodniowy program o klubie jest emitowany w TVP Sport.
Według danych Deloitte w ub.r. przychody Legii Warszawa wyniosły 100,2 mln zł, po spadku ze 138,3 mln zł w 2017 roku.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Dołącz do dyskusji: Mikołaj Szymborski zrezygnował z funkcji dyrektora marketingu Legii Warszawa. Mikołaj Wójcik szefem komunikacji
Ps. Brak budżetów bo Pan od alkoholu szybko zrezygnował.