SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mikołajkowy Blok Reklamowy obejrzało 4,8 mln widzów

4,8 mln widzów obejrzało Mikołajkowy Blok Reklamowy, który Polsat pokazał w sobotę 6 grudnia 2008 roku - podała stacja powołując się na dane AGB Nielsen Media Reserach. Dzięki temu Fundacji Polsat udało się zebrać ponad 800 tys. zł.

Ta kwota w całości zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci - podopiecznych organizacji.

W ubiegłym roku średnia oglądalność "Mikołajkowego Bloku Reklamowego" była wyższa i wyniosła 5,5 mln osób. Wtedy na rzecz Fundacji Polsat udało się zebrać 840 tys. zł. Łącznie cztery dotychczasowe edycje akcji przyniosły ponad 2,6 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Mikołajkowy Blok Reklamowy obejrzało 4,8 mln widzów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl