„Miliony piw są w Tatrach” w największej promocji Tatry
Rusza loteria promocyjna piwa Tatra (produkowanego przez Grupę Żywiec), zapowiadana jako największa w jego historii. Akcję, pod hasłem „Miliony piw są w Tatrach”, obsługuje agencja G3, a towarzyszącą jej kampanią reklamową zajmują się agencje MH Art, Just, Global i Roots PR.
W ramach promocji pod kapslami i zawleczkami wybranych opakowań wszystkich trzech wariantów piwa Tatra umieszczono informację o nagrodzie. W puli jest 8,5 mln jego półlitrowych puszek, które można odebrać w wybranych sklepach (ich lista znajduje się na stronie tatra.pl).
Akcja potrwa do końca września. Jej obsługą zajmuje się agencja G3.
Promocję wspierają działania reklamowe w internecie (m.in. na fanpage’u facebookowym i w odświeżonym serwisie Tatry), prasie (magazyny handlowe) oraz punktach sprzedaży (materiały POS).
Kampanię przygotowały i realizują agencje MH Art, Just, Globali odpowiadająca za działania public relations Roots PR.
Dołącz do dyskusji: „Miliony piw są w Tatrach” w największej promocji Tatry