Miłosne historie zamienione w piosenki Czesława Mozila w akcji H&M
Pod hasłem „H&M LoveSongs” wystartowała akcja przygotowana przez agencję VML Poland, w której miłosne historie nadesłane w komentarzach przez użytkowników Facebooka zamienią się w zadziorne piosenki zaśpiewane przez Czesława Mozila. Jej finał odbędzie się w Dniu Zakochanych.
Koncepcja akcji „H&M LoveSongs” polega na zmianie historii miłosnych, zarówno tych wesołych, jak i smutnych, tragicznych czy nietypowych w piosenki o miłości śpiewane przez Czesława Mozila. W zabawie może wziąć udział każdy, kto w komentarzu na facebookowym evencie marki H&M podzieli się ciekawą historią miłosną i wskaże osobę, której Czesław Mozil ma zadedykować piosenkę stworzoną na podstawie opisanego zdarzenia.
W akcji H&M LoveSongs wykorzystano najnowszą funkcję Facebooka, która pozwala na przesyłanie wideo na żywo.
W poniedziałek wystartował facebookowy event „H&M Love Songs”, z poziomu którego każdy może zgłosić miłosną historię z dedykacją. Akcję wpierać będzie kampania reklamowa na Facebooku.
Walentynowy koncert na żywo rozpocznie się 14 lutego o godzinie 12. Czesław Mozil wraz ze swoim zespołem zagra i zaśpiewa na żywo piosenki napisane na podstawie najciekawszych zgłoszeń. Każda ze zwycięskich piosenek zostanie od razu zmontowana w krótki film z dedykacją.
Za pomysł, kreację i realizację akcji (w tym planowanie i zakup mediów) odpowiada agencja VML Poland, za produkcję wideo - Sputnik Studio.
Dołącz do dyskusji: Miłosne historie zamienione w piosenki Czesława Mozila w akcji H&M