SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mindspot dla BMW Group Polska na LinkedIn

Agencja Mindspot Communication & Media wygrała konkurs na obsługę kanału BMW Group Polska na LinkedIn.

W ramach prowadzonych działań Mindspot wspólnie z klientem opracował strategię obecności BMW Group Polska na LinkedIn. Agencja odpowiada również za przygotowanie treści oraz moderację nowego kanału. Kanał BMW Group Polska na LinkedIn obejmuje komunikację korporacyjną, w tym wszystkich marek firmy – BMW, MINI, BMW Motorrad, a także funkcjonujących w ramach grupy spółek Alphabet (wynajem długoterminowy) i BMW Financial Services.

Obsługą ze strony agencji zajmuje się zespół pod kierownictwem Juliusza Kornaszewskiego. Agencja pozyskała klienta w ramach konkursu ofert, którego szczegółów nie ujawniono.

Wśród klientów agencji komunikacji marketingowej Mindspot znajdują się m.in. takie firmy jak: HP Inc, SAP, Fibaro, Logitech, Sharp i Husqvarna.

Dołącz do dyskusji: Mindspot dla BMW Group Polska na LinkedIn

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin
To przykre. Uwielbiam BMW, ale Mindspot to synonim niekompetencji.
odpowiedź
User
PRowiec
To przykre. Uwielbiam BMW, ale Mindspot to synonim niekompetencji.

Strzelam. Czyżby nie chcieli wysyłać produktów do testów znanemu w całej branży supersprzedawcy sampli prasowych na Allegro?
odpowiedź
User
Marcin
To przykre. Uwielbiam BMW, ale Mindspot to synonim niekompetencji.

Strzelam. Czyżby nie chcieli wysyłać produktów do testów znanemu w całej branży supersprzedawcy sampli prasowych na Allegro?


No pudło Panie PRowiec.
odpowiedź