Mindspot dla BMW Group Polska na LinkedIn
Agencja Mindspot Communication & Media wygrała konkurs na obsługę kanału BMW Group Polska na LinkedIn.
W ramach prowadzonych działań Mindspot wspólnie z klientem opracował strategię obecności BMW Group Polska na LinkedIn. Agencja odpowiada również za przygotowanie treści oraz moderację nowego kanału. Kanał BMW Group Polska na LinkedIn obejmuje komunikację korporacyjną, w tym wszystkich marek firmy – BMW, MINI, BMW Motorrad, a także funkcjonujących w ramach grupy spółek Alphabet (wynajem długoterminowy) i BMW Financial Services.
Obsługą ze strony agencji zajmuje się zespół pod kierownictwem Juliusza Kornaszewskiego. Agencja pozyskała klienta w ramach konkursu ofert, którego szczegółów nie ujawniono.
Wśród klientów agencji komunikacji marketingowej Mindspot znajdują się m.in. takie firmy jak: HP Inc, SAP, Fibaro, Logitech, Sharp i Husqvarna.
Dołącz do dyskusji: Mindspot dla BMW Group Polska na LinkedIn
Strzelam. Czyżby nie chcieli wysyłać produktów do testów znanemu w całej branży supersprzedawcy sampli prasowych na Allegro?
No pudło Panie PRowiec.