Wirtualna influencerka Lil Miquela reklamuje BMW
Ruszyła kampania reklamowa w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela.
Na polskim rynku swoją premierę miał najnowszy model marki BMW - Nowe BMW X2, które dostępne jest w wersji w pełni elektrycznej oraz w wersji z napędem konwencjonalnym.
W promocję modeli nowej generacji w roli testerki zaangażowana została Lil Miquela, którą można zobaczyć w oficjalnych spotach marki BMW.
Wirtualna influencerka Lil Miquela na swoim koncie na Instagramie zgromadziła już 2,6 mln obserwujących, na platformie TikTok jej fanami jest już około 3,5 mln użytkowników.
Agencja Mediaplus (Group One) koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest w modelu House of Communication we współpracy z agencjami Change Serviceplan, Plan.net TechNest oraz Salestube.
Za przygotowanie materiałów do kampanii odpowiedzialna jest agencja Media.Monks, za działania operacyjne agencja Serviceplan, a za kampanię offline agencja iProspect.
Dołącz do dyskusji: Wirtualna influencerka Lil Miquela reklamuje BMW